U poslijepodnevnim satima provode se kraći programi prema interesu i potrebama djece i roditelja. Ciljevi ovih programa usmjereni su na poticanje svi aspekata djetetova razvoja s naglaskom na razvoju pojedinih djetetovih sposobnosti koje mogu razvijati u raznovrsnim kraćim programima.
Program se odvija se u ugodnom, materijalno bogatom prostornom okruženju, u ozračju prijateljstva, podržavajućih odnosa i suradnje.
Djeca različite dobi u igranim, maštovitim situacijama razvijaju novu dimenziju svoje kompetentnosti – ovladavaju vokabularom i jezičnim strukturama engleskog jezika što im predstavlja snažan motivirajući izazov. Ovaj program snažno utječe na dimenzije djetetova kognitivnog (pažnja, pamćenje, koncentracija), emocionalnog i socijalnog razvoja.
Kontinuirano praćenje i vrednovanje programa vodi nas višoj razini kvalitete o kojoj nam svakodnevno svjedoče djeca i roditelji.
Voditeljice: Ivanka Lovrenović, Ivona Troha i Marina Mioč odgojiteljice koje uz primarno zvanje odgojitelja predškolske djece imaju i certifikate za provođenje programa engleskog jezika za djecu predškolske dobi.
Glazbena igraonica je program osmišljen u svrhu poticanja kreativnih sposobnosti i cjelovitog razvoja djeteta.
Provodi se u okolini bogatoj glazbom, glazbenim instrumentima i prostoru koji poziva na pokret. Prisutna je raznovrsna glazba, improvizirane pjesme, zastupljene su razne kulture i stilovi te ponuđene stimulativne glazbene aktivnosti (aktivnosti s pjevanjem, recitiranjem, rimama, ritmovima i tonovima). Najviše se pozornosti posvećuje prirodnom učenju odnosno učenju kroz igru.
Slušanjem i interpretacijom dječjih pjesama ,igre bojama i zvukovima, scenski pokreti s lutkama uz pratnju vokalne i vokalno instrumentalne glazbe, stvaranje glazbenih priča praćenih zajedničkim muziciranjem na različitim instrumentima, kretanje u različitim ritmovima, nalaženje individualnog ritma, kretanje u zajedničkim ritmičkim figurama uz pratnju različitih udaraljki, improvizaciju s individualnim ritmovima, pjevanjem i kretanjem, brojalice i igre s pjevanjem, izradu glazbenih instrumenata i usvajanje vještina baratanja i sviranja na glazbalima, usvajanje i razlikovanje osnovnih glazbenih pojmova i promjena tempa i dinamike,upoznavanje kulturne baštine kroz tradicijske priče, pjesme, glazbala, upoznavanje drugih kultura i poticanje tolerancije na različitost, suradnju s glazbeno-kazališnim družinama, glazbenicima i sudjelovanje u stvaranju glazbenih predstava
Djevojčice i dječaci od navršene treće godine života do polaska u školu
Glazbena igraonica odvija se 2 puta tjedno u trajanju od 60 minuta u popodnevnim satima
Voditeljica: Renata Gavrić, odgojiteljica s diplomom završene srednje glazbene škole Blagoja Bersa
Program je namijenjen djeci polaznicima Dječjeg vrtića „Kustošija“ u dobi od 3 do 7 godina. Program se provodi u dobno mješovitim odgojnim skupinama, dva puta tjedno po 45 minuta izvan primarnog programa, u popodnevnim satima. Program je koncipiran da prati i uvažava razvojne značajke dobi, a voditelj u skladu s njima kreira svaki pojedinačni susret na temelju izvedbenog programa.
Namjera je programa svakom djetetu omogućiti najviše postignuće u tjelesnim aktivnostima prema njegovim trenutnim razvojnim sposobnostima kako bi potakli samostalno vježbanje radi bolje kvalitete života. Neke od naših zadaća su razvoj motoričkih sposobnosti kod djeteta (koordinacije, ravnoteže, brzine, gibljivosti i snage), usvajanje motoričkih znanja različitih sportova i pozitivnog odnosa djeteta prema tjelesnom vježbanju, sportu i zdravom načinu života.
Prateći dijete i njegov razvoj nastojimo uočavati njegove dominantne stilove učenja (višestruke inteligencije) i prema tome prilagoditi strategije djelovanja u cjelokupnom okruženju: hodanje i trčanje, poskoci, skokovi, preskoci, bacanje, hvatanje, gađanje, vođenje, puzanje, provlačenje, penjanje, dizanje i nošenje, vučenje, potiskivanje, višenje, kotrljanje i kolutanje, igre, poligon prepreka i mnogi drugi.
Voditeljica: Almira Antolić, odgojiteljica predškolske djece, stručna prvostupnica trenerske struke (stručni studij za izobrazbu trenera, Kineziološki fakultet sveučilišta u Zagrebu, 2012).